08 December, 2014

Your Guess is as Good as Mine

When last seen, I was in my lab baking raw pumpkin, and chopping chicken parts into smaller parts. By the time you read this, who knows where I'll be.

Maybe the kitchen. Maybe the market. Or ... very possibly, resting in the Christmas Room watching yet another fantastically crappy 1.2 star holiday movie.

So where am I?

Your guess is as good as mine. Cheers & boogie boogie.

43 comments:

  1. I have't taken the time to watch any 'bad' Christmas movies yet this year. Maybe I'll start later this week.

    ReplyDelete
  2. My vote goes to the crappy Christmas movie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That was the goal, I swear. But life had other plans, so life won. Tomorrow though, it's crappy Christmas movie, time.

      Delete
  3. I'm guessing that eventually you made your way into the Christmas room. 'Cause who can resist that?

    ReplyDelete
    Replies
    1. That was the goal but life had other plans. Tomorrow for sure.

      Delete
  4. Lights on, feet up warm drink in hand ,movie on and happy pups on your lap.

    cheers, parsnip

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was aiming for that, but life had other plans. Happy Christmas.

      Delete
  5. pumpkin and chicken sounds good.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Read your post today, so sorry about your mom. Just sucks.

      Delete
  6. Replies
    1. I am not kidding I was just thinking about you. Right now I'm working on a new Christmas banner and doing dishes.

      How goes you?

      Delete
  7. Really? I think you were making something about Christmas:)
    And the pupies ?
    I have to iron and Im here lol
    Night dear:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ironing is no fun either, huh? I am doing dishes and working on a new Christmas banner for the blog.

      Your spice cake looks amazing. I love the smell of gingerbread. The smell makes me happy, too.

      Cheers and boogie boogie.

      Delete
  8. Hahaha, love that--but have to say I do so love those cheesy xmas movies too even knowing why they got their low rating!

    ReplyDelete
  9. You are on Earth, Milky Way Galaxy

    ReplyDelete
  10. Haven't seen any crappy Christmas movies advertised yet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Jo - We don't have TV here so I watch the fun crappy Christmas movies on NetFlix and Amazon. Both through our big screen TV.

      Do you guys have that option, in your town?

      Delete
    2. I honestly don't know. Hubby watches more TV than I do anyway.

      Delete
    3. We don't have cable or TV, but we have a gaming console, that allows us to watch commercial-free movie and shows. It's great fun.

      Delete
  11. Hmm, by now you may be getting ready for bed:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. When your comment came through, I was shoveling cinnamon sugar pumpkin seeds in my face. So very close.

      Delete
  12. I hope Die Hard is on that Xmas movie list.

    ReplyDelete
  13. If I had to guess, I'd say you're snug in your bed right about now. It's too early for even the likes of me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nah, I've been up and working. Love the early morning fun. How about you?

      Delete
    2. Ah, an early morning chick like me. I used to sleep in until seven or so but the last year, not so much. Food shopping on to do list today and turning in my final for tax class. Whew! You?

      Delete
    3. Much luck on your final. How exciting. I'm working on Tim's zine. I'm on staple and fold duty for a job he got paid on. Fun stuff.

      But now my belly is a rumble rumble but NOTHING sounds good.

      Food shopping for me tomorrow. Do you do Christmas gifts at your house? We do. Looking forward to getting out tomorrow to get some ideas.

      Delete
  14. Hi Ivy, wherever you are, I think you must be enjoying your life. Well, live life to the fullest and be happy with what you are doing. Sorry for not dropping by lately as have been quite occupied. You have a great week and warmest regards :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You have a great week, too. I'm helping my husband today with a writing project of his. And also, I just took chicken out of the oven.

      Happy Cooking to YOU.

      Delete
  15. I'll say crappy Christmas movie!

    ReplyDelete